Etelä-Hämeen Marttapalvelut tarjoaa asiakkailleen siivous-, pyykkihuolto-, ruoanvalmistus- ja asiointipalveluja. Pääosa asiakkaista on ikäihmisiä, jotka ostavat palveluja säännöllisesti 1-4 kertaa kuukaudessa. Tällä hetkellä Marttapalvelu työllistää 6-9 kotiaputyöntekijää ja osa-aikaisen ohjaajan.
Tarve Tarmolle toiminnan laajentuessa
"Tarmo-järjestelmän hankinta tuli ajankohtaiseksi kun volyymimme kasvoi. Aikaisemmin käytössämme olleet excel-työaikasuunnitelmapohjat eivät enää olleet kustannustehokkaita eikä luotettavia. Tarmon käyttöönotto helpotti myös työnkiertoa, koska sen myötä kaikki ajanvaraukseen liittyvät asiat kirjautuvat järjestelmään ja olivat kaikkien nähtävissä.", kertoo Etelä-Hämeen Marttojen toiminnanjohtaja Arja Pehkonen. "Valitsimme Tarmon siksi, että se on tällä hetkellä meille kustannustehokkainen vaihtoehto."
Helppo käyttöönotto
Marttapalvelut aloittivat Tarmo Hoiva -järjestelmän käytön keväällä 2014. "Tarmon käyttöönotto on melko helppoa, mutta ajan myötä olemme huomanneet että pystymme hyödyntämään sitä koko ajan paremmin. Työntekijät ottivat uudistuksen ilolla vastaan ja kaikki oppivat nopeasti mobiiliversion käytön", Pehkonen sanoo.
Tarmon hyödyt pähkinänkuoressa
"Tarmo tuo toimintaamme varmuutta ja turvaa, koska asiakastiedot ovat siellä lainmukaisessa tallessa. Se mahdollistaa työntekijälle reaaliaikaiset tiedot työkohteista ja työajoista ja takaa sen, että kaikki työtehtävään liittyvät tiedot ovat kaikkien saatavilla myös mahdollisissa tuuraustapauksissa", Pehkonen sanoo. Tarmo on Pehkosen mukaan nopeuttanut myös asiakkaiden toivomien aikataulumuutosten tekemistä ja helpottanut sekä nopeutanut laskutusta koska se ei jätä sijaa tulkinnoille.
Etelä-Hämeen Martat netissä:
https://www.martat.fi/marttapiirit/etela-hame/
Etelä-Hämeen Martat Facebookissa:
https://www.facebook.com/Etel%C3%A4-H%C3%A4meen-Martat-vinkkaa-516355521780110/
Tarve Tarmolle toiminnan laajentuessa
"Tarmo-järjestelmän hankinta tuli ajankohtaiseksi kun volyymimme kasvoi. Aikaisemmin käytössämme olleet excel-työaikasuunnitelmapohjat eivät enää olleet kustannustehokkaita eikä luotettavia. Tarmon käyttöönotto helpotti myös työnkiertoa, koska sen myötä kaikki ajanvaraukseen liittyvät asiat kirjautuvat järjestelmään ja olivat kaikkien nähtävissä.", kertoo Etelä-Hämeen Marttojen toiminnanjohtaja Arja Pehkonen. "Valitsimme Tarmon siksi, että se on tällä hetkellä meille kustannustehokkainen vaihtoehto."
Helppo käyttöönotto
Marttapalvelut aloittivat Tarmo Hoiva -järjestelmän käytön keväällä 2014. "Tarmon käyttöönotto on melko helppoa, mutta ajan myötä olemme huomanneet että pystymme hyödyntämään sitä koko ajan paremmin. Työntekijät ottivat uudistuksen ilolla vastaan ja kaikki oppivat nopeasti mobiiliversion käytön", Pehkonen sanoo.
Tarmon hyödyt pähkinänkuoressa
"Tarmo tuo toimintaamme varmuutta ja turvaa, koska asiakastiedot ovat siellä lainmukaisessa tallessa. Se mahdollistaa työntekijälle reaaliaikaiset tiedot työkohteista ja työajoista ja takaa sen, että kaikki työtehtävään liittyvät tiedot ovat kaikkien saatavilla myös mahdollisissa tuuraustapauksissa", Pehkonen sanoo. Tarmo on Pehkosen mukaan nopeuttanut myös asiakkaiden toivomien aikataulumuutosten tekemistä ja helpottanut sekä nopeutanut laskutusta koska se ei jätä sijaa tulkinnoille.
Etelä-Hämeen Martat netissä:
https://www.martat.fi/marttapiirit/etela-hame/
Etelä-Hämeen Martat Facebookissa:
https://www.facebook.com/Etel%C3%A4-H%C3%A4meen-Martat-vinkkaa-516355521780110/